Thema Muziek

In ons thema muziek kwam de opa van een van onze vriendjes saxofoon spelen, we gingen ook kijken naar de piano van meester Thijs en speelden heel veel met de muziekinstrumenten van de klas. We leerden over snel en traag, hard en zacht, hoog en laag, we zongen veel liedjes, dansten én volgden een workshop van doosje vol muziek. Ons thema was zo leuk dat de juf een beetje vergat dat ze foto’s moest trekken, oepsie!

Scroll naar boven