De vrienden van de tweede kleuterklas gingen op safari tussen de wilde dieren van Monde Sauvage! We reden met het treintje door de wilde dieren en bezochten de zeehonden en zeeleeuwen show en ook de papegaaienshow! Het was een echt avontuur!
Lied: Ga je mee? (klap klap) Met de bus (klap klap), naar de dierentuin? (klap klap) Ga je mee (klap klap) Want het is fijn! (klap klap) Om eens een keertje in de dierentuin te zijn! (klap klap) Ik zie een aap, een olifant, een papegaai, een krokodil. de dierentuin is toch het einde, je kunt zeggen wat je wil! 1,2,3!
;




















